Tisdag och fortfarande sjuk.

Hej allesammans, nu var det verkligen jätte länge sen jag skrev något. Har helt glömt bort och inte har ja haft så mycket tid heller, jag jobbar ju nästan jämt. Just nu ligger jag och gör ingenting, tänkte att jag skulle kika på en film men det har man ju hunnit blivit så trött på, har ju inte gjort annat sen i lördags. Förstår inte att jag aldrig kan bli frisk någon gång, har legat i feber sen i lördags men det börjar ju kännas ganska bra nu i alla fall för annars blir man ju tokig av att bara ligga inne, man kan ju inte göra något. Det är tur man har lilla Chippen till sällskap i alla fall. Ne nu har jag inte tid med det här, ha det bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0