mat lagning sen promenad..

Vilken dag, idag har det inte hänt mycket här hemma. Har försökt städa och plocka lite men till mestadels har jag legat framför tvn, inte konstigt att man ligger vaken halva nätter. Nu har jag i alla fall fått tid till tatuering, så på tisdag ska jag iväg. Hoppas man inte dör, man får ställa in sig på det värsta för då kan det bara bli bättre. Nu ska jag försöka laga lite mat innan kim kommer hem så han slipper, han har ju fått tagit hand om mig dom senaste dagarna så han börjar nog bli ganska trött på de vid det här laget. Sen får vi se om jag vågar mig ut på en promenad, men tar man bara på sig ordentligt med kläder så ska det nog inte vara några problem och inte tror jag att lite frisk luft skadar så det är nog bara välbehövligt. Nu ska jag se till att börja med maten, hoppas ni haft en bra dag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0