Söndag 25 juli

Vilken dag!! Fick i alla fall sova i morse, så nu kanske man klarar av att jobba några dagar igen.
Den här veckan är jag bara ledig onsdag, jobbar hela helgen. Det känns inte så speciellt roligt, men Kim åker ju bort nu till helgen och blir borta en vecka så det är bara bra om jag jobbar så jag har något att göra. Det kommer nog bli lite små segt, tur jag har chippen i alla fall.

Idag har jag inte hunnit med så mycket, har städat i stort sätt hela dagen. När vi blev klar la vi oss och kika på film men självklart somnade jag så jag sov nog i två timmar. Va helt slut, orkade knappt rör mig så nu blir det kul att se om man klarar av att sova inatt. Tänkte jag skulle hoppa in i duschen och sen ta en liten promenad innan jag kryper ner. Måste ju försöka komma upp i tid imorgon jag ska ju jobba mellan 7-14.30, ganska bra tid faktiskt. Ne nu ska jag ta och skynda mig lite annrs blir klockan för mycket. Sov så sött allesammns! <3

VILL HA SOL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0