TRÖTT...

Ligger här i soffan och myser, är helt slut idag orkar knappt hålla ögonen öppna längre.
Har varit såhär hela dagen, just nu vill jag bara åka iväg och göra något roligt, strunta i allt och bara ta hand om mig själv. Dom närmsta dagarna kommer bli riktigt jobbiga, tur att jag är ledig imorgon för sen jobbar jag tills på måndag plus att jag har en delad tur på lördagen. Tisdag är jag ledig och sen jobbar jag fyra dagar till innan jag får fyra dagar ledigt.. Hur ska jag orka och klara av det här.!! 
Har även jobbat idag, kändes ganska skönt att sluta vid halv tre, men det har varit en riktigt jobbig dag idag. 
Ne nu tänkte jag faktiskt försöka ta mig en promenad innan kim kommer och sen laga lite mat. Sen ska jag ligga framför tvn och bara mysa ikväll. Hoppas ni haft en trevlig dag allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0