Söndag 8 augusti

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Man har liksom inte haft någon ork, det blev i alla fall en trevlig kväll igår, men jag kom nog inte hem fören vid fyra så jag har inte hunnit sova så speciellt mycket. Det blir roligt att se hur det går imorgon när man ska upp och jobba.

Jag har i alla fall hunnit med lite saker idag, har städat och torkat golven och när jag var klar med det följde jag med mamma och pappa till sandviken och solade, sån när jag kom hem hade kim kommit. Tänk va den här veckan har gått fort, känns i alla fall skönt att han kommit hem nu. Så vi har bara legat och myst framför tvn sen han kom hem, nu ska jag ta en promenad med chippen och sen krypa ner i sängen. Hoppas ni haft en trevlig dag allesammans. God natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0